851202 - Writing for communication การเชียนเพื่อการสื่อสาร [1/63]

หลักการและขั้นตอนการเขียนเพื่อการสื่่อสาร รูปแบบการเขียนเพื่อการสื่อสารประเภทต่างๆ


Principles and processes of writing for communication. Writing forms of different types of communication.

SIWAPORN SUKITTANON

851204 - Principle of Public Relations Advertising and Marketing Communication [1/62]

แนวคิด หลักการ บทบาท และการดำเนินงานการประชาสัมพันธ์ การโฆษณา และการสื่อสารการตลาด การใช้สื่อและกิจกรรมเพื่อการประชาสัมพันธ์ การโฆษณา และการสื่อสารการตลาด

Alicha TREEROTCHANANON

851241 - IN-DEPTH NEWS REPORTING

เรียน  admin ครับ

ผมขอเปิดระบบให้กระบวนวิชา 851241                                                                                                                     การรายงานข่าวเชิงลึก (In-depth News Reporting)  3(3-0-6)                                                                    คณะการสื่อสารมวลชน มหาวิทยาลัยเชียงใหม่                                                                                                   ภาคการศึกษาที่ 2 ปีการศึกษา 2561

เป็นวิชาในหลักสูตรใหม่ 2561 ของคณะการสื่อสารมวลชนครับ
น่าจะมีนักศึดษาลงทะเบียนประมาณ 70-75 คนครับ

ขอบคุณครับ

ภัทมัย อินทจักร

phatmai inthajakra

851251 - DIGITAL MKTG COMM [1/63]

ความหมาย ความสำคัญ คุณสมบัติบทบาท องค์ประกอบ ทฤษฎีและการด าเนินงานสื่อสารการตลาดดิจิทัลประเภทต่างๆ โดย
คำนึงถึงคุณธรรมและจริยธรรม

thiti ketudat

851262 - Creative Storytelling SEC.001 [1/62]

Philosophy and development of concepts, theories, types, and styles of creative storytelling. Process of creative storytelling and script writing. Application of presentation techniques of creative storytelling in different forms of media.

ปรัชญาและพัฒนาการแนวคิด ทฤษฎี ประเภท และรูปแบบการเล่าเรื่องเชิงสร้างสรรค์ กระบวนการเล่าเรื่องเชิงสร้างสรรค์และขั้นตอนการเขียนตัวบท การประยุกต์ใช้เทคนิคการนำเสนอเรื่องเล่าเชิงสร้างสรรค์ผ่านสื่อต่างๆ

UKRIT SA-NGUANHAI

851352 - MEDIA PLANNING FOR AD & PR [1/63]

Principles, concepts, significance, elements, and procedures for valuable media planning for public relations, advertising, and marketing communication. The uniqueness and characteristics of different forms of media. Creative strategy and technique development in media planning. Media selecting and buying. Media efficiency and effectiveness assessment. Planning for media selecting and buying including traditional, digital, offline, and online media.

Sasikarn Limpiti

851452 - AD & MKTG COMM MGMT & PLANNING [1/63]

Concepts, theories, principles, procedures, and processes of advertising and marketing communication management and planning.

Sasikarn Limpiti